رویه های ارسال سفارش

روش های ارسال

تمامی سفارشات در روزهای عادی، طبق رویه های ارسال لئویدک ارسال می شوند و در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ، پر ازدحام و یا شرایط فورس ماژور ممکن است تغییری در رویه ارسال انجام شود که در این شرایط از پشتیبانی لئویدک با خریدار تماس گرفته خواهد شد و تاخیر را اعلام می نماید.
لئویدک همواره تلاش خواهد کرد که کالا در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به دست خریداران برساند. در حال حاضر در روز های پنجشنبه و جمعه و تعطیلی های رسمی، هیچ گونه ارسالی انجام نمی شود و تمامی سفارشاتی که در این روز ها ثبت شود، در اولین روز کاری بعد از آن پردازش می شوند.

شهر تهران
“تمامی سفارشات در تهران مطابق شیوه ای که کاربر انتخاب می کند، تحویل داده می شود. سفارشات در تهران به دو روش انجام می شود.

تهران عادی : این روش برای پایین آوردن هزینه ارسال در نظر گرفته شده است. این سفارشات از ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از پردازش سبد خرید، ارسال و به دست خریدار می رسد. سفارشاتی که تا ساعت ۱۳ ثبت شوند در همان روز و سفارشات ثبت شده بعد از آن ساعت، در اولین روزکاری پردازش خواهند شد. روز جمعه ارسال کالا به این روش انجام نمی شود.

شهرهای ایران
“فروشگاه اینترنتی لئویدک جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به ارسال محصولات، از خدمات شرکتهای برتر حمل و نقل استفاده می نماید. در حال حاضر سیستم ارسال لئویدک ۸۵ شهر را در سرتاسر ایران، تحت پوشش خود قرار داده است. سفارشاتی که در شهرهای منتخب لئویدک قرار دارد، ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از پردازش به دست خریدار می رسد. در مراکزی که خارج از پوشش این شهرها قرار دارد، مطابق شرایط شرکت پست ارسال می شوند. تمامی سفارشاتی که از طریق پست ارسال می شوند با زمان تقریبی بین ۱ تا ۴ روز کاری و با قابلیت رهگیری سفارش (توسط سیستم پشتیبانی لئویدک) ارسال می شوند.

سفارش های عمده
لئویدک در جهت خدمت رسانی به فروشنگان لوازم یدکی در تهران و سایر شهرهای ایران شرایط ویژه ای برای خرید لوازم یدکی بصورت عمده فراهم آورده است. لذا با توجه به اینکه ارسال سفارش های عمده شرایط متفاوتی دارد، نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

ارسال سفارش های عمده وابسته به حجم سفارش از ۱ تا ۷ روز کاری زمان می برد و در بعضی از شهرها به دلیل عدم سرویس دهی باربری بصورت روزانه، زمان رسیدن سفارش ممکن است تغییر پیدا کند که پیگیری این مورد بر عهده لئویدک بوده و بلافاصله به اطلاع خریدار می رسد.
تمام سفارشات عمده به دو روش زیر ارسال خواهد شد:

  • پس کرایه :

سفارش های عمده به دلیل حجم و وزن بار، امکان ارسال از طریق پست و دیگر شرکت های مرتبط را ندارد و فقط از طریق باربری ارسال می شود.
هزینه ارسال تا باربری تهران بر عهده لئویدک بوده و هزینه باربری تا مقصد به صورت پس کرایه بر عهده خریدار می باشد.

  • تحویل حضوری :

این روش مناسب خریدارانی می باشد که خود اقدام به تحویل بار از انبارهای لئویدک می نمایند. هماهنگی تحویل بار پس از خرید از طریق پشتیبانی سایت به خریدار اعلام می شود.
تحویل بار از انبارهای لئویدک فقط با ارائه کارت شناسایی معتبر خریدار و تحویل گیرنده بار امکان پذیر می باشد.